ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ПРОФІЛЬНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ПІДГОТОВКИ

Наталія ПЕТРОВА
Голова циклової комісії
Викладач, спеціаліст вищої категорії, викладач іноземної мови, української та зарубіжної літератури. Портфоліо.

Наталія ПАЩЕНКО
Спеціаліст вищої категорії, викладач математики, економічної теорії.
Життєве кредо: “Усе можливо, на неможливе, просто, треба трохи більше часу і зусиль”.

Людмила ВАСИЛЕНКО
Викладач-методист, спеціаліст вищої категорії, викладач української мови та літератури, етики.
Життєве кредо: “За будь-яких обставин знайди спосіб потурбуватися про себе”

Валентина ВАСЕЦЬКА
Викладач-методист, спеціаліст вищої категорії, викладач української мови та літератури, української мови за професійним спрямуванням.”

Владислав ГОРДІЙКО
Викладач-методист, спеціаліст вищої категорії, викладач фізичної культури, Захисту України.

Олександр ДІДЕНКО
Спеціаліст вищої категорії, викладач фізичної культури.

Олена ЛИТОВЧЕНКО
Викладач-методист, спеціаліст вищої категорії, викладач природничих наук.

Дар’я Баюра
викладач математики

Євген БЕРЕЗІН
Спеціаліст першої категорії, викладач всесвітньої історії, історії України.
Життєве кредо: “Чим більше зроблено, тим більші плани на майбутнє”

Лариса ІЩЕНКО
Викладач-методист, спеціаліст вищої категорії, викладач математики та природничих наук. Життєве кредо: “Головна професія в житті – бути людиною”

Олена КОЛІСА
Викладач-методист, спеціаліст вищої категорії, викладач інформатики, комп’ютерного проєктування. Портфоліо.

Дмитро КРИШТАЛЬ
Спеціаліст першої категорії, викладач фізичної культури.

Вікторія ШИРКЕВИЧ
Спеціаліст, викладач природничих наук.
фівм
Основні напрямки роботи комісії:
- адаптація студентів нового прийому до навчання у коледжі;
- подолання освітніх втрат;
- підтримка психоемоційного стану здобувачів освіти;
- впровадження новітніх технологій навчання та форм організації освітнього процесу;
- активізація пізнавальної діяльності та пошук сильних сторін і талантів здобувачів освіти;
- формування ключових загальних компетентностей здобувачів освіти, які є підгрунтям для набуття основних та спеціальних компетентностей, що дозволить стати конкурентоспроможним фахівцем з розвиненими м’якими навичками та готовністю до безперервної освіти впродовж життя;
- дотримання студентоорієнтованого навчання та активізація мислення зростання студентів;
- підвищення рівня кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів.