Моніторинг є невід’ємною складовою організації освітнього процесу в Полтавському фаховому коледжі транспортного будівництва, яка дає інформацію про результативність взаємодії його учасників та про ефективність функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти.


Основна мета моніторингу якості освіти в коледжі – систематичний аналіз стану різних аспектів освітньої діяльності коледжу, пошук можливостей щодо покращення якості надання освітніх послуг із врахуванням потреб сучасності. Моніторинг якості освітньої діяльності поділяється на зовнішній та внутрішній.

Архів анкет опитувальників

Опитування студентів першого курсу 2024-2025

Опитування батьків щодо якості надання освітніх послуг фаховим коледжем 2024-2025 н.р. 

Опитування  здобувачів освіти стосовно дотримання принципів академічної доброчесності у 2024-2025 навчальному році (192 Будівництво та цивільна інженерія)

Опитування  здобувачів освіти стосовно дотримання принципів академічної доброчесності у 2024-2025 навчальному році (275 Транспортні технології)

Опитування про академічну доброчесність 2023-2024 н.р.

Опитування  здобувачів освіти стосовно дотримання принципів академічної доброчесності у 2024-2025 навчальному році (133 Галузеве машинобудування)

Опитування студентів першого курсу 2023-2024

Опитування викладачів коледжу 2023-2024

Опитування студентів випускних груп щодо якості освітньо-професійних програм 2023-2024

Опитування студентів третього курсу щодо якості освітньо-професійних програм 2023-2024

Опитування випускників коледжу минулих років (2023)